Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn zodat je aankopen kan doen, en om je winkelervaringen te verbeteren en om onze diensten te leveren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door websitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als je ermee akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om je winkelervaring in de Amazon Stores te verbeteren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van eerste en derde partijen die standaard apparaatgegevens, zoals een unieke ID, opslaan of openen. Derde partijen gebruiken cookies om persoonlijke advertenties weer te geven en te meten, doelgroepinzichten te genereren en producten te ontwikkelen en te verbeteren. Klik op 'Cookies aanpassen' om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of voor meer informatie. Je kunt je keuzes op elk moment wijzigen door naar Cookievoorkeuren te gaan, zoals beschreven in de Cookieverklaring. Ga naar onze Privacyverklaring voor meer informatie over hoe en voor welke doeleinden Amazon persoonsgegevens gebruikt (zoals de bestelgeschiedenis van Amazon Store).

Cookies aanpassen

Klantenrecensie

Beoordeeld in Nederland op 22 maart 2022
I have the 2K battery doorbell installed for 2 months now and here are the positives and negatives;

Positive;
+ Completely wireless but with wiring option.
+ Distance between doorbell and homebase.
+ Decent image quality, WDR works.
+ App (no HomeKit) very responsive.

Negative;
- Latency of 5-10 seconds when speaking.
- Slow to respond to activity.
- Battery dischargers extremely quick.
- From 100% to 30% in just 8 days.
- Sometimes it doesn’t send a notification.
- 2K? Not really, it looks very 1080P compressed.
- No Homekit, even though it was coming.

Would I buy this again? Probably not. Perhaps my unit is defective but I guess I am stuck with it for now until I figure out how to contact Anker/Eufy.
Klantafbeelding
3,0 van 5 sterren The idea is great, execution not so much…
Beoordeeld in Nederland op 22 maart 2022
I have the 2K battery doorbell installed for 2 months now and here are the positives and negatives;

Positive;
+ Completely wireless but with wiring option.
+ Distance between doorbell and homebase.
+ Decent image quality, WDR works.
+ App (no HomeKit) very responsive.

Negative;
- Latency of 5-10 seconds when speaking.
- Slow to respond to activity.
- Battery dischargers extremely quick.
- From 100% to 30% in just 8 days.
- Sometimes it doesn’t send a notification.
- 2K? Not really, it looks very 1080P compressed.
- No Homekit, even though it was coming.

Would I buy this again? Probably not. Perhaps my unit is defective but I guess I am stuck with it for now until I figure out how to contact Anker/Eufy.
Afbeeldingen in deze recensie
Klantafbeelding
Klantafbeelding
Een iemand vond dit nuttig
Misbruik melden Permalink