Selecteer uw cookievoorkeuren

We gebruiken cookies en vergelijkbare tools die nodig zijn zodat je aankopen kan doen, en om je winkelervaringen te verbeteren en om onze diensten te leveren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. We gebruiken deze cookies ook om te begrijpen hoe klanten onze diensten gebruiken (bijvoorbeeld door websitebezoeken te meten), zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.

Als je ermee akkoord gaat, gebruiken we ook cookies om je winkelervaring in de Amazon Stores te verbeteren, zoals beschreven in onze Cookieverklaring. Dit omvat het gebruik van cookies van eerste en derde partijen die standaard apparaatgegevens, zoals een unieke ID, opslaan of openen. Derde partijen gebruiken cookies om persoonlijke advertenties weer te geven en te meten, doelgroepinzichten te genereren en producten te ontwikkelen en te verbeteren. Klik op 'Cookies aanpassen' om deze cookies te weigeren, meer gedetailleerde keuzes te maken of voor meer informatie. Je kunt je keuzes op elk moment wijzigen door naar Cookievoorkeuren te gaan, zoals beschreven in de Cookieverklaring. Ga naar onze Privacyverklaring voor meer informatie over hoe en voor welke doeleinden Amazon persoonsgegevens gebruikt (zoals de bestelgeschiedenis van Amazon Store).

Cookies aanpassen

Vragen en antwoorden voor klanten

Zoek naar een antwoord in productgegevens, veelgestelde vragen en recensies

Er is iets misgegaan met het afronden van je aanvraag. Probeer later opnieuw te zoeken.
Alles Productgegevens Veel gestelde klantvragen Klantrecensies

Je vraag kan worden beantwoord door verkopers, fabrikanten of klanten die dit product hebben gekocht.

Controleer of u een geldige vraag hebt ingevoerd. U kunt uw vraag of bericht nog steeds bewerken.

Voer een vraag in.

Er worden 1-10 van 16 vragen getoond
Sorteren op
  • 1
    stem

    stemmen
Antwoord:
Apple AirPods Pro
Apple AirPods ProApple AirPods Pro
Airpods case doesn’t charge anymore. Is there a refund or new one possible to get … meer bekijken
Apple AirPods Pro
Apple AirPods ProApple AirPods Pro
Airpods case doesn’t charge anymore. Is there a refund or new one possible to get
Your content will not be posted. Please see our guidelines regarding objectionable content. minder bekijken
Apple AirPods Pro
Apple AirPods ProApple AirPods Pro
Airpods case doesn’t charge anymore. Is there a refund or new one possible to get
Your content will not be posted. Please see our guidelines regarding objectionable content.

Kais
· 12 juli 2021
  • 0
    stem

    stemmen
Antwoord:
Als het direkt van Amazon komt dan moet je het melden, als geaccepteerd dan kan je een teruggave etiket uitprinten en op de doos plakken en dan terugsturen via DHL inzamelpunt (kan je vinden op het Internet, Google). Maar als het via een externe verkoper op Amazon verstuurt is dan wordt het moeilijker. Sommigen betalen… meer bekijken Als het direkt van Amazon komt dan moet je het melden, als geaccepteerd dan kan je een teruggave etiket uitprinten en op de doos plakken en dan terugsturen via DHL inzamelpunt (kan je vinden op het Internet, Google). Maar als het via een externe verkoper op Amazon verstuurt is dan wordt het moeilijker. Sommigen betalen niet voor de retourzending, dus zelf betalen. Je kan bij Amazon support dan misschien beroep doen op de A-Z garantie waarbij je de retourbetaling geheel of gedeeltelijk terugbetaald krijgt. Je moet echter eerst zelf de retourkosten voorschieten en dan later een retourkostenbon laten zien (fotograferen en uploaden). minder bekijken Als het direkt van Amazon komt dan moet je het melden, als geaccepteerd dan kan je een teruggave etiket uitprinten en op de doos plakken en dan terugsturen via DHL inzamelpunt (kan je vinden op het Internet, Google). Maar als het via een externe verkoper op Amazon verstuurt is dan wordt het moeilijker. Sommigen betalen niet voor de retourzending, dus zelf betalen. Je kan bij Amazon support dan misschien beroep doen op de A-Z garantie waarbij je de retourbetaling geheel of gedeeltelijk terugbetaald krijgt. Je moet echter eerst zelf de retourkosten voorschieten en dan later een retourkostenbon laten zien (fotograferen en uploaden).
Knud van Eeden
· 24 december 2021
  • 0
    stem

    stemmen
Antwoord:
One year warranty. Within the year, if it malfunctions, it will be fixed or replaced
Bas de Maat
· 8 december 2021
  • 0
    stem

    stemmen
Antwoord:
Only of you're ordering from outside of EU, like Amazon UK or US.
Ricky
· 17 november 2021
  • 0
    stem

    stemmen
Antwoord:
Tweedekans is prima!
Bas de Maat
· 23 augustus 2021
  • 0
    stem

    stemmen
Antwoord:
hoe lang heb ik garantie
Amazon-klant
· 21 januari 2022
  • 0
    stem

    stemmen
Antwoord:
Ik zou in eerste aanleg contact opnemen met de verkopende partij om kort te sluiten dat daar geen fout is gemaakt, daar het probleem voor te leggen en vragen om een vervangend product. Uiteraard mag er wel vanuit worden gegaan dat het ontbreken ontdekt is direct na aankoop.
Rob Groot
· 23 december 2021